grubasek

czwartek, 2 lipca 2015

Metryczka- zasady


Pomysł chodził mi po głowie już ponad rok temu, krystalizował się, w wymiace urodzinkowej pojawił się w mailach, choć wtedy z podpowiedzią Krysi, aż wybuchł niedawno, kiedy przez przypadek dowiedziałam się, że osoba, której posłałam prezencik w zielonym kolorze, akurat tego jednego nie nosi ;-D. Więc koniec. Postanowiłam stworzyć takie miejsce dla nas- osóbek bawiących się wymiankowo- w którym znajdziemy choć przybliżone informacje o naszej parze.
Po co wysyłać komuś herbatki, skoro jej nie pija? Po co kolejne serwetki, skoro nasza para wymiankowa przestała zajmować się decu? Przecież, gdybyśmy to wiedziały, posłałybyśmy coś bardziej przydatnego!


Do rzeczy.

                                 Zasady


1)banerek - jeśli chcesz  przystąpić do projektu, umieść banerek w prawym bądź lewym górnym rogu swego bloga(link do skopiowania TUTAJ)



2)napisz osobnego posta, w którym wypełnisz następującą ankietę


1. Nick/imię
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
4. Trzy ulubione kolory to…..
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
13. Chciałam jeszcze dodać....
14. Urodziny mam.......................... a imieniny..........................
15. Mam rękodzielnicze marzenie, jest to...........

Bardzo was proszę- poświęćcie jednego posta tylko tej ankiecie, żeby osoba, która zagląda, miała tylko to, czego szuka- informacje do wymianki.

3) na maila: zwolkowa@poczta.onet.pl przyślij informację- podaj swój nick/imię, nazwisko pod jakim występujesz w blogosferze, nazwę swojego bloga i link do posta, w którym wypełniłaś/eś ankietę

4) postaram się jak najszybciej umieścić Wasz nick/imię- alfabetycznie na stronie z metryczką- Wasz nick/imię będzie podlinkowane i przeniesie zainteresowanego do waszego posta z informacjami o was


I to chyba tyle. Myślę, że pomysł fajny, ale tylko od was zależy, czy wypali. Plusem jest to, że swój post można zawsze edytować i jeśli np. przestaniecie zajmowac się frywolitką, możecie dokonać zmian w ankiecie:-D 

Ten projekt przydatny będzie nawet dla tych, którzy nie bawią się w wymianki. Ileż to razy chcemy komuś za coś podziękować, choćby za komentarze i nie wiemy, co by tę osobę ucieszło! I jak tu sprawić niespodziankę? Gybyśmy mieli do dyspozycji taką informację, jak powyższa ankieta, byłoby o wiele łatwiej.

Buziam i zapraszam:-)



54 komentarze:

  1. Genialny pomysł! Na pewno zrobię u siebie takiego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł! Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo pomysłowa:) na pewno dołączę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno!!! Ty to masz pomysły. No super. Bardzo mi się podoba Twój pomysł i zaraz sie zabiorę za wypełnianie ankiety. Dziekuje :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja już wypełniłam :)
      http://majalena.blogspot.ie/2015/07/metryczka-do-wymianek.html

      Usuń
  5. Pomysł uważam za REWELACYJNY! I na pewno, rzecz jasna, dołączę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :)
    Ja też już od dłuższego czasu myślałam o takim poście czy czymś podobnym, dlatego zrobiłam blogu zakładkę "o mnie" z podobnymi informacjami i mam nadzieję, że osoby zainteresowane tam zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, maila wysłałam, mam nadzieję, że dotarł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu jesteś genialna , to jest świetny pomysł !!!
    Jak Tylko znajde chwilke przygotuje oczywiście taka metryczkę , choc w zasadzie rzadko bore udział w wymiankach
    Banerek sobie powieszę oczywiście ,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko powtórzę: genialna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, ostatnio rzadko biorę udział w wymianach ale lubię robić ludziom niespodzianki i taka metryczka zdecydowanie będzie pomocna :) może nawet zaraz zrobię posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! chyba masz w piwnicy maszynę do robienia pomysłów, bo co zajrzę do Ciebie to nowy pomysł :) a zaglądam tu dosyć często :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł Ewuniu :))
    Z pewnością dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa i bardzo przydatna inicjatywa! Dołączam się do spisu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i na pewno też się przyłączę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączę za kilka dni, bo pomysł mi się podoba.
    A co do zielonej bransoletki, to ona jest seledynowa i nie wiem czy uwierzysz, ale dość często ją zakładam i paraduję. Ściskam pomysłową i twórczą Hubkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko! To super, bo naprawdę się martwiłam, że nieprzydatna.:-D ma nadzieję, że niebieska też spasowała? Buziaki!

      Usuń
  16. Ale fajny pomysł, przy najbliższej okazji też taki post wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pospieszę się i spróbuję już jutro coś naskrobać:) Chciałabym wreszcie też wziąć udział w wymiance organizowanej przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł, na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł zaraz lecę pisać posta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł! Ja również chętnie się przyłączę. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł. U mnie już post jest. Pozdrawiam iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. HUbciu juz wysłałam ci meila z linkiem do metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł G E N I A L N Y!
    Oczywiście dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo. A ja tu pierwszy raz, wiec najpierw się serdeczne witam:) Fajny pomysł i również chętnie dołączę ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysł super! jak tylko wypełnie swoją ankiete prześle Ci ja na pewno :) i nic tylko dziękować że stworzyłas takie miejsce :) że Ci sie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sprawa to i ja w wolnej chwili dołączę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniały pomysł - dołączyłam :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł :) bardzo się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł rewelacja:) Już wysyłam swoją metryczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł wspaniały !!! Postaram się wypełnić taką metryczkę i przysłać dane. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł! Zaraz zabieram się za metryczkowy post :) Tylko banerek będzie u mnie na dole, bo w moim blogowym szablonie nie ma bocznych kolumn.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł bardzo mi się podoba. Przyłączę się z chęcią.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zgłaszam dzięki Twojemu fantastycznemu pomysłowi miałam okazję podarować to co naprawdę ucieszy obdarowaną osobę .Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja metryczka w poście o tym samym tytule podesłałam na maila do Ciebie, gdyby coś było nie tak, to daj znać, poprawię.
    Adres bloga znasz, to nie podaję.)
    Super pomysł z tymi metryczkami. Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł. Postaram się szybko coś takiego zrobić na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł jest bardzo dobry. I ja mam już wypełnioną swoją metryczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale fajny pomysł,od jakiegoś czasu widzę u dziewczyn banerek, ale nie wiedziałam o co biega więc wreszcie postanowiłam zasięgnąć informacji i je znalazłam u Ciebie :) Jeśli jeszcze można chciałabym dołączyć do inicjatywy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny pomysł ! Na pewno skorzystam z tej okazji i stworzę swoją metryczkę w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super. dołączam do akcji1 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialne! :) I już nie będzie nietrafionych prezentów :D Skontaktuję się jak tylko zamieszczę metryczkę na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomysł jest odjazdowy...miałam nie dawno przygodę w wymiance .
    Osoba dla której przygotowałam prezent uwielbia czerwony kolor , a ja nie zrobiłam nic w tym kolorze - zgroza !

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysł super :-) Zasady jasne i klarowne :-) Będzie się chcialo wymianek, oj bedzie się chciało :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiedziałam nawet z jakim GENIUSZEM mam do czynienia:) Kobieto- jesteś Wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dołączam, mail już wysłany, pozdrawiam :)
    Ana-lungs

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł i ja chętnie dołączę do ankietowiczek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny pomysł...maila już wysłałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń