grubasek

czwartek, 16 lipca 2015

Podumowanie i głosowanie- smile!

Dziewuszki- karteczki są wspaniałe!!! Prezenciki też! Aż się uśmiechałam przy 

każdym zdjęciu:-D Przy jednej karteczce posikałam się ze śmiechu!!! Niestety ze 

względu na to, że moje prywatne( i chyba kilka szkolnych dzieci też) zaglądaja 

na bloga, nie  umieściłam jej w całości, ale pewnie zorientujecie się, gdzie jej 

szukać;-D



A teraz głosowanie!


GŁOSOWAĆ MOŻE KAŻDY ZAGLĄDAJĄCY!!!

Głosujemy na numerek (od 1-20) do 24 lipca ;-)

             25 lipca molestuję zwycięzcę o motyw na siepień   :-)

                  



1)Dekupagekinii




2)Elżbieta K.






3)CreaDiva




4)Tesa57 - wersja bez cenzury u Krysi:-D(warto!!!)







5)Mlenka







6)Czarna Dama







7)Atramk



8)Asikowy kącik







9)Hubka38





10)Sosnowy Gaik







11) Zuzanna Magdalena



12) Raeszka







13)Teresa






14)Pasje Violi














15)Barbara Wójcik





16)Wanda







17)Sarenka







18)Malgorzata Zoltek


Jeśli któraś z Was chce coś 

dodać albo zmienić, to przysyłajcie:-)

Buziam słonecznie!




26 komentarzy:

  1. dziewczyny ukłony dla Was! świetne kartki !!!!! ciężko się zdecydować-bardzo ciężko oddaję głos na numer 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są wszystkie, ale moje serce skradła 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super..ale skoro głosujemy..to może 17:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zagłosuję na 3 Krysiu dziękuję za przesłanie zdjęcia do Ewy /dobrze że nie pokazałaś wnętrza tej kartki, bo mąż mi powiedział , szkoda że masz tyle lat ? /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha! :-) Teresko, ja dziękuję za wielką dawkę śmiechu. Ciebie i wszystkich pozostałych zapraszam co siebie na wersję bez cenzury ;-)

      Usuń
  5. Ale super karteczki, wszystkie. Ja jednak zagłosuję na kartkę nr 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "[...]gęba sama się otwiera i wietrzy zęby" genialny cytat :D

    Myślałam nad udziałem w tej wymiance, bo to moje klimaty, ale suma sumarum odpuściłam, jeszcze nie czuje się na tyle pewnie :P

    ogólnie ciężki wybór... mimo, że klimatycznie kartka mało wpasowuje się w klimat, ale uwielbiam takie ekologiczne klimaty i kolory, więc głosuję na nr 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka Wandy super ale głosuję na Creadivę nr3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki są takie piękne i radosne, że naprawdę ciężko wybrać, ale głosuję na nr 12 :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 11 - za minimalizm i nieoczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki, to ja głosuje na trójeczke. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wspaniałe, jestem zauroczona wszystkimi karteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są cudne :) głosuję na 17

    OdpowiedzUsuń
  13. Super radosne karteczki:) mój głosik na 3:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki są śliczne i oczywiście obejrzałam tą bez cenzury hihi.

    Mój głos oddaję na kartkę numer 17. Tylko takiego maleństwa mi brakuje dopełni szczęścia ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie dziewczyny bardzo się postarały, nie umiem wybrać najładniejszej kartki ...

    OdpowiedzUsuń
  16. urzekła mnie z tekstem o zębach :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne, ale radosna ośmiorniczka pobiła wszystkich . Głosuję na numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń