grubasek

środa, 20 stycznia 2016

MAM POMYSŁ-A


Dziewuszki kochane!(I Maks)!


Nie wiem, czy to już nie będzie za dużo, ale....chciałabym zaproponować Wam zabawę karteczkową na Wielkanoc.

Sama pozapisywałam się na zabawy w karteczki bożonarodzeniowe, ale ja potrzebuję z 15 na WIELKANOC!!!
 U Ani jest na szczęście karteczka wielkanocna, ale 3 mnie nie ratują.

Mam nadzieję, że znajdzie się choć garstka osób, które przyłączą się do zabawy i razem ze mną uzbiera kolejnych 9, bowiem proponuję:


Od 25 stycznia startujemy!

Zasady:

- w każdy poniedziałek dostaniecie wytyczne do karteczki, obiecuję, że nie będą jakieś wycudowane

- do niedzieli, do godz.17.00 dosyłacie zdjęcie zrobionej według wytycznych karteczki na mojego maila: zwolkowa@poczta.onet.pl
a ja przygotowuję podsumowanie - zdjęcia będę wrzucać systematycznie do posta z wyzwaniem

Uwaga! Na zdjęciu karteczki proszę umieścić nazwę bloga lub podać mi ją w mailu!!!

- zamieszczamy banerki: najpierw ten, który widzicie wyżej, a później można pozostałe, choć zrobię odnośniki do kolejnych etapów pod pierwszym banerkiem

- do zabawy można przystąpić w KAŻDYM momencie, na zasadzie- udało się, to daję, nie dałam rady- to trudno:-), zapisy są tylko orientacyjne

- karteczka ma być nowa, niepokazywana wcześniej, ale...można ją łączyć z innymi zabawami! Zgłaszajcie, gdzie chcecie i ile chcecie!:-)


- liczy się dobra zabawa i pomysły, którymi możemy się dzielić

Sama jakoś nie mogę się zmobilizować, a w grupie raźniej:-D

Zapraszam i przesyłam buziaki!





55 komentarzy:

  1. To ja się piszę też dużo potrzebuję, a czasu mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie zapisuję, karteczek nigdy za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak, Ewuś, banerek zawieszam na blogu, ale czy przystąpię, nie wiem- nie mam weny na wielkanocne, choć potrzebuję ich trochę :p Tym razem podaruję chyba je sobie, a porobię notesy, notesiki, albumy, albumiki ;) Gdybym jednak coś wymodziła, to prześlę zdjęcia ;) Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu! Twoje pomysły by się przydały,więc gdybys znalazła czas, to w każdej chwili zapraszam :-D

      Usuń
  4. Jak będę umiał co zrobić, to mógłbym wziąć udział. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra raz kozie smierć i tak potrzebuję całe mnóstwo karteczek i 3 mnie też nie ratują, Piszę się :-)
    Heheh cos mi się zdaje że rok 2016 będzie rokiem karteczkowym :-)
    Banerek zabieram
    Buziaki'

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm nie wiem czy to nie skok na głęboką wodę ale może spróbuję i ja dołaczyć do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, uwielbiam Wielkanoc. Mma nadzieje, że nie dostanę kary, jeśli odppadne po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję! Ta zbliżającą się Wielkanoc potrzebuję chyba milion kartek, więc im więcej zdołam zrobić tym lepiej, a w grupie raźniej i motywacja większa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz, zapisuję się chociaż ostatnio mam mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. A co tam, zapisuję się :) coś się wykombinuje jedna na tydzień to znów nie tak dużo :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Co mi tam....jak się bawimy to się bawimy ....zdradż wytyczne już dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu nic nie obiecuję ,ale jak coś zmajstruję to pewnie drogę znajdę do Ciebie .
    Pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zapisuję bo karteczek trochę potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się chętnie do zabawy.Mam nadzieję ,że wpiszę się w wytyczne chociaż trochę... ;)Banerek już wisi ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zwariowałam, ale piszę się na tę zabawę. Jedynie zdrowie (a raczej jego brak) może popsuć przyjemność tworzenia wielkanocnych karteczek.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha...ja tez zwariowałam- pozapisywałam się na 3 zabawy karteczkowe, a moja to czwarta;-D

      Usuń
  16. Super pomys! Tak myślałam ,że brakuje zabawy karteczkowej na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  17. A niech będzie, zapisuję się. I tak muszę zrobić dużo świątecznych kartek, to może i motywacja większa będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze mam problem z kartkami na wielkanoc więc może faktycznie w grupie będzie raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko- ja mam problem z kartkami na każde święta! ;-)

      Usuń
  19. Banerek zabrałam, powiesiłam, ale mój komentarz się nie ukazał.
    Ewuś ja też zwariowałam, ale się zapisuję, co mi tam, raz kozie śmierć, trza kartki, to robimy.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu- sprawdzę w spamie:-) Super, że się bawisz z nami:-)

      Usuń
  20. Dołączam do całkiem pokaźnej grupy tych co zwariowały :)
    Też potrzebuję całego mnóstwa kartek i silnego dopingu - więc bawimy się razem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też się zapisuję, bo karteczki się przydają

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się przyłączam.Co prawda potrzebuję tylko albo aż 7 karteczek, ale przecież nic nie zaszkodzi mieć więcej. Najwyżej w przyszłym roku będę miała mniej do przygotowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze ja, też się dopiszę. Podoba mi sie punkt mówiący o wytycznych!
    trzeba będzie pomyśleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też sie dopisuję :) Może nie będzie co tydzień, ale spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się zapisuję :) kartek nigdy dosyć... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się zapisuję, kontakt będzie przez Danusię, która mnie w tym wspiera, bo karteczki i tak robię.)

    OdpowiedzUsuń
  27. po wczorajszym prezencie chętnie się zapiszę !!! banerki wrzucę wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też zaszaleję i zapisuję się :)
    Potrzebuję kilku kartek, a bez wsparcia pewnie będę robiła na ostatnią chwilę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. No to chyba i ja zaszaleję i się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spóźniona - zapisuję się do grupy :]kartkującej

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewcia, można dołączyć w każdym momencie?? Bo ja troszkę opóźniona jestem w odwiedzaniu blogów ;) Ale karteczki na Wielkanoc też potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale numer, przegapiłam termin, moge jeszcze? Mam juz kartkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też dołączam, ale do spóźnionych..

    OdpowiedzUsuń