grubasek

czwartek, 21 grudnia 2017

Dziś nie będzie świątecznie ;-D


Koleżanka poprosiła o karteczkę z gratulacjami- jej synowa została prokuratorem :-)

Digisek Papierowego potwora (Bożka- widzisz to?!!!)


Skromna, ale..mam wrażenie, że dobrze tak bez mojego udziwniania ;-D.

Kochane , dziękuję wam za życzenia, również te imieninowe(prezenciki!!!).

Uwaga, uwaga! Dostałam też pierwsze haftowane zawieszki od Violi i Uli! Frajda niebywała!

Ale żeby nie było za wesoło, to pochorował mi się brat i nie może przyjechać na wigilię:-( "Strzeliła" mi ósemka, wybłagałam stomatolożkę, żeby mnie przyjęła....a że wynalazła jeszcze w siódemce coś, to kasy poszłooooooooo dużo.......

I tak to jest.

Biorę się za sprzątanie, jutro pieczenie.
Buziam!

12 komentarzy:

  1. Kartka fantastyczna :) buźke pomalowałaś cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze widze :) a to co zielone nie powinno być czerwone? piękne są te stempelki, moje jeszcze nie wykorzystane ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, Ewuś. Zielony żabot ma adwokat, a prokurator - czerwony:)
      A kartka jest super!
      Buziaczki.

      Usuń
  3. Hehe, no takie "wypadki" sie zdarzają ... Karteczka cudna i mam nadzieje ze zawieszki ode mnie tez zdarza dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewka karteczka jest super!!! Co do brata to wiesz... jak to mówią nieszczęścia chodzą parami... Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka. Najwyżej poprawisz na czerwony żabot i bedzie Ok 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, Ty to potrafisz... :)
    Zdrowia dla brata życzę i udanych wypieków. Ja dziś właśnie skończyłam robić swoje ciasta, bo jutro po pracy od razu wyjeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielony żabot mają adwokaci :)Karteczka świetna :) Ode mnie zawieszki dostaniesz na urodziny, bo "się haftują"

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna, bez wydziwiania na ta okazje pasuje idealnie☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję,że moja przesyłka dojdzie przed imieninami.

    OdpowiedzUsuń