grubasek

piątek, 2 lutego 2018

Jeszcze tydzień

I będą ferie! Czekam jak na zbawienie :-)

Normalnie nic nie działam rękodzielniczo....

to znaczy, próbuję, za sprawa zemsty Uli K....ale to już w następnym poście :-)

Dziś wypatrzyłam zabawę w Some Odd Girl - przez 12 dni trzeba pokazać 12 kolorowanek ich digistempli i w nagrodę będzie secret freebie ;-D ja uwielbiam niespodzianki, więc wygrzebałam pokolorowaną chyba z rok temu syrenkę za wczoraj, bo akcja zaczęła się 1 lutego


szału nie ma, dziś pewnie ciut lepiej by było.

I przed chwilką dorwałam następny digisek- tu już prismy


Powstała zakładeczka:-)

czyli 2/12 zaliczone :-)

Chciałam jeszcze pokazać kolczyki, które dostałam na urodzinki od Ani z płonących motyli - byłam nimi zachwycona a Ania to zapamiętała- cudowne, Aniu!


Buziam Was w piątunio- mój ulubiony dzień tygodnia!



16 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka. Lubię takie kolorowanki :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pokolorowałaś gitarzystę.Co za refleksy we włosach ;)Piękny upominek urodzinowy-fajny kształt.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahah... to nie zemsta :) to motywacja do rozwijania własnych talentów, jak w przypowieści ;) pięknie Ewuś wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja tez uwielbiam piątek :) Super kolorowanki Ewuniu, ta zakładeczka jaka śliczna. No i piękne masz kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz pięknie w tych kolczykach :* aż się wzruszyłam na widok zdjęcia :****
    Twoje malowanki uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!!!Chłopak wygląda pierwsza klasa:)A syrenka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No,no Ewuniu co to dla Ciebie. Przecież kolorujesz rewelacyjnie.
    Prezent prześliczny.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze koty za płoty, teraz z górki polecisz z kolorowaniem ) trzymam kciuki. My też na ferie czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne oba stempelki :-) Kolczyki wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kolorowanki jak zawsze rewelacyjne, Ewciu. Świetne te kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, kolorowanki jak zawsze swietne! A Ty promieniejesz bo weekend blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu! Obie Twoje prace są śliczne - Pozdrawiam Gorąco, Kolczyki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorowanki. Super wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybko zleci ten tydzień, zobaczysz ;)
    kolczyki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stempelki i kolczyki super :)

    OdpowiedzUsuń